Використання ідей В.О.Сухомлинського на моїх уроках.

/Files/images/vdkrit_uroki/Т,М,.jpgЛюдина стає особистістю, коли працює над собою і ще в цьому допомагає їй учитель. Уже тоді в педагогічній системі В.Сухомлинського були наявні такі ознаки особистісно орієнтовного навчання:

-зосередження уваги на потребах учня;

-переважання навчального діалогу;

-співпраця, співтворчість між учнями і учителем;

-стимулювання розвитку і саморозвитку учня.

Тому, плануючи свою роботу на уроці, я спираюся на поради та досвід

В.Сухомлинського. Створити успіх для кожного школяра можна через розвиток пізнавальної активності. І саме нам, учителям початкових класів, не слід забувати слова В.О.Сухомлинського: «Є успіх- є бажання вчитися.

Особливо важливо це на першому етапі навчання- в початковій школі, де дитина не вміє долати труднощі, де невдача приносить справжнє горе».

Зустрічаю щодня своїх учнів з посмішкою,в кого поганий настрій розповідаю щось цікаве,або смішне. Розглядаючи фотографії, на яких В. Сухомлинський з учнями, я звернула увагу на його манеру активного слухання дитини,що свідчить про повагу до почуттів своїх вихованців,про любов , викликану не якимись надзвичайними рисами характеру або вчинками учня, а вже тим ,що

ця дитина просто є на цьому світі. На уроках читання я уважно вислуховую розповіді всіх дітей. Якщо учень говорить неправильно, не перебиваю його,а даю змогу самому зрозуміти,що було невірно. Я помітила,що це допомагає дітям розібратися у своїх власних думках та переживаннях і водночас відчути себе особистістю,яка щось значить на цій землі.

На уроках розвитку мовлення діти розкриваються більше, коли ми ходимо з ними на прогулянки. Своїми спостереженнями вони охоче діляться.

Мені хочеться допомогти батькам у вихованні їхніх дітей і тому раджу прочитати деякі поради В.Сухомлинського:

1.Наодинці з собою робити все не так, як ти робив би на очах у людей.

2.Лінуватися,бути ледарем,неробою,дармоїдом.

3.Видавати за доблесть і заслугу те,що є твоїм.

4.Вимагати від батьків те, чого ти не заслужив працею.

5.Бути жадібним,корисливим,негостинним.

6.Глумитися зі старості.

7.Лицемірити,говорити не те, що думаєш,відчуваєш.

8.Запобігати перед тим, хто сильніший за тебе.

9.Давати «порожні» обіцянки,не дотримуватись слова.

10.Гербувати простою працею своїх батьків.

11.Нашіптувати,доносити на товариша.

12.Байдуже проходити повз чужу біду,горе,відчай,посилаючись на свою слабкість.

13.Використовувати свою силу і фізичну перевагу на зло.

14.Мовчати,коли треба говорити,й говорити,коли треба мовчати. Базікати.

15.Добиватися для себе полегшення за рахунок товариша.

16.Не слухати батьків,обманювати їх. Глузувати з калік.

17.Кривдити дівчину,жінку. Не любити і кривдити тварин.

Кiлькiсть переглядiв: 293

Коментарi