/Files/images/shkola/vchitel/Рисунок1.pngМельниченко Оксана Борисівна

Спеціаліст. "Старший вчитель".

Стаж роботи 32 р.

Науково-методична проблема.

Використання ігрових технологій для формування ключових компетентностей учнів початкових класів.

Керівник ШМО


/Files/images/shkola/vchitel/Таня.jpgСамбурська Тетяна Михайлівна

Спеціаліст. "Старший вчитель".

Стаж роботи 31р.

Науково-методична проблема.
Розвиток пізнавальної активності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних методів навчання.

/Files/images/shkola/vchitel/04.jpgДорош Лариса Михайлівна

Спеціаліст.

Стаж роботи 35 р.

Науково-методична проблема.
Розвиток мовленнєвої крмпетенції шляхом впровадження інтерактивних методів

/Files/images/shkola/vchitel/03.jpgПухальська Світлана Михайлівна

ІІ категорія

Стаж роботи 27р.

Науково-методична проблема.
Розвиток творчих здібностей в учнів початкових класів.

/Files/images/shkola/20190604_103850.jpgХорунжа Галина Вікторівна

Стаж роботи 8 р.

Науково-методична проблема.
Розвиток читацьких умінь та навичок школярів шляхом використання інноваційних технологій

Методичне об’єднання ставить такі основні завдання

1. Підвищуючи науково-методичну підготовку, удосконалюючи педагогічну майстерність, враховуючи індивідуальні здібності та нахили учнів, тісніше пов’язувати вивчення рідної мови, математики та інших предметів з розвитком мовленнєвих і пізнавальних умінь та формування національної самобутності і духовності школярів, виховання учня - творця відповідно до потреб та запитів суспільства.

2. Роботу МО спрямувати на всебічний розвиток юної особистості, вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.

3. Систематично знайомитись і впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.

4. Працювати над розвитком в учнів самостійного критичного та креативного мислення, здійснювати індивідуальний підхід до юної особистості, інтерактивного здобування знань.

5. Проводити систематично індивідуальну роботу з обдарованими учнями.

6. Створити банк даних обдарованих учнів.

7. Сприяти виробленню в учнів правильного каліграфічного письма.

8. Поповнювати „банк ідей” педагогічної творчості вчителів.

9. Всебічно розвивати юну особистість.

10. Розкривати творчі здібності учнів початкових класів.


Кiлькiсть переглядiв: 784

Коментарi