/Files/images/vdkrit_uroki/Малюнок122.jpg

Голова шкільного МО Бережко Антоніна Сергіїівна

Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників у 2021-2022 н.р.:

«Створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості: духовно багатої, фізично здорової, гармонійно розвиненої, із свідомою патріотичною позицією громадянина України і світу»

Положення про методичне об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників – це структурний підрозділ внутрішньо-шкільної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

І. Основні завдання методичного об’єднання класних керівників

1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.

2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.

3.Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.

4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.

5.Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.

6. Сприяння створення й розвитку системи виховної роботи класних колективів.

ІІ. Функції методичного об’єднання класних керівників

1.Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.

2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.

3. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.

4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду класних керівників.

6.Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення класних керівників.

Положення про голову методичного об’єднання класних керівників

1.Голова шкільного методичного об’єднання класних керівників обирається з числа найбільш досвідчених, авторитетних, творчих учителів членами МО і затверджується наказом директора школа.

2. Голова шкільного методичного об’єднання класних керівників:

· чітко й конкретно визначає зміст роботи МО відповідно до цілей і завдань методичної роботи закладу, визначених програмою його розвитку, науково-методичною проблемою, нормативною базою, методичними рекомендаціями всіх рівнів;

· визначає пріоритетні напрями роботи, завдання МО, функціональні обов’язки його членів;

· складає план роботи МО на навчальний рік на аналітико-діагностичній основі;

· активізує і систематизує роботу МО, організовує науково-дослідницьку, експериментальну, інноваційну роботу вчителів;

· відповідає за ведення належної документації МО;

· готує і проводить загальні засідання МО ( 4 рази на рік);

· організовує взаємовідвідування виховних заходів класних керівників, відвідує уроки;

· організовує методичні виставки, видавничу діяльність членів МО, участь у професійних конкурсах, ярмарках педагогічних ідей;

· збирає, аналізує і надає директору навчального закладу інформацію про результати проведених анкетувань і тестувань;

· бере участь у вивченні напрямів виховної роботи, перевірки виховних планів, ведення учнівських щоденників; підготовці та проведенні засідань педагогічної ради, нарад при директорові, педагогічних консиліумах;

· контролює проведення виховної роботи класними керівниками;

· проводить діагностику класних керівників, здійснює її аналіз для корекції роботи МО класних керівників;

· за результатами роботи за рік подає аналітичний звіт директорові школи та визначає мету, завдання і зміст діяльності МО на наступний рік;

· голова методоб’єднання класних керівників – член методичної ради школи.

Функціональні обов’язки керівника методичного об’єднання класних керівників

Керівник методичного об’єднання класних керівників:

1.Відповідає за:

а) планування, підготовку, здійснення та аналіз діяльності ШМО;

б) поповнення кейсу класного керівника;

в) своєчасне впорядкування документації ШМО та проведених заходів;

2. Разом з адміністрацією навчального закладу контролює:

а) виконання класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;

б) підвищення науково-методичного рівня виховної роботи.

3.Організовує:

а) взаємодію класних керівників між собою та з іншими структурними підрозділами школи;

б) відкриті заходи, семінари, конференції, педагогічні читання тощо;

в) вивчення, узагальнення та використання на практиці передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

г) консультації з питань виховної роботи.

4.Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних колективів.

5.Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.

Кiлькiсть переглядiв: 788

Коментарi