«Створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості: духовно багатої, фізично здорової, гармонійно розвиненої, із свідомою патріотичною позицією громадянина України і світу»
Методичне об’єднання класних керівників – це структурний підрозділ внутрішньо-шкільної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
3.Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
5.Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
6. Сприяння створення й розвитку системи виховної роботи класних колективів.
1.Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.
2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
3. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.
4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду класних керівників.
6.Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення класних керівників.
1.Голова шкільного методичного об’єднання класних керівників обирається з числа найбільш досвідчених, авторитетних, творчих учителів членами МО і затверджується наказом директора школа.
2. Голова шкільного методичного об’єднання класних керівників:
· чітко й конкретно визначає зміст роботи МО відповідно до цілей і завдань методичної роботи закладу, визначених програмою його розвитку, науково-методичною проблемою, нормативною базою, методичними рекомендаціями всіх рівнів;
· визначає пріоритетні напрями роботи, завдання МО, функціональні обов’язки його членів;
· складає план роботи МО на навчальний рік на аналітико-діагностичній основі;
· активізує і систематизує роботу МО, організовує науково-дослідницьку, експериментальну, інноваційну роботу вчителів;
· відповідає за ведення належної документації МО;
· готує і проводить загальні засідання МО ( 4 рази на рік);
· організовує взаємовідвідування виховних заходів класних керівників, відвідує уроки;
· організовує методичні виставки, видавничу діяльність членів МО, участь у професійних конкурсах, ярмарках педагогічних ідей;
· збирає, аналізує і надає директору навчального закладу інформацію про результати проведених анкетувань і тестувань;
· бере участь у вивченні напрямів виховної роботи, перевірки виховних планів, ведення учнівських щоденників; підготовці та проведенні засідань педагогічної ради, нарад при директорові, педагогічних консиліумах;
· контролює проведення виховної роботи класними керівниками;
· проводить діагностику класних керівників, здійснює її аналіз для корекції роботи МО класних керівників;
· за результатами роботи за рік подає аналітичний звіт директорові школи та визначає мету, завдання і зміст діяльності МО на наступний рік;
· голова методоб’єднання класних керівників – член методичної ради школи.
а) планування, підготовку, здійснення та аналіз діяльності ШМО;
б) поповнення кейсу класного керівника;
в) своєчасне впорядкування документації ШМО та проведених заходів;
а) виконання класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;
б) підвищення науково-методичного рівня виховної роботи.
а) взаємодію класних керівників між собою та з іншими структурними підрозділами школи;
б) відкриті заходи, семінари, конференції, педагогічні читання тощо;
в) вивчення, узагальнення та використання на практиці передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
г) консультації з питань виховної роботи.